Батлав. Л.Мөнхтуяа /……………………….
/
Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр
Хичээл №1
Хугацаа:
40 мин
Хамрах хүрээ:
Мэдээлэл зүйн 6 -р анги,
Хичээлийн сэдэв: Усны бохирдол
Хичээлийн зорилт: Ус
бохирдоход нөлөөлөх хүчин зүйлс, хэрхэн хамгаалж цэвэрхэн байлгах
Ø
Ус яагаад бохирддог вэ ?
Ø
Усны бохирдол гэж юу вэ ?
Ø Усны
бохирдлоос хэрхэн урьдчилан сэргийлэх вэ ?
Хэрэглэгдэхүүн: Самбар, шохой, компьютер, үзүүлэн, ус, стакан,
нэг удаагийн шифризтэй багахан принтерийн хор, нэг удаагийн зургийн
ууттай загасны хаягдал, нэг удаагийн зургийн ууттай хог
Хичээлийн цаг төлөвлөлт
Хичээлийн
үргэлжлэх хугацаа 40 минут
Хичээлийн бүтэц:
Хичээлийн элемент
tl -40
|
Суралцах үйл ажиллагаа
Багшийн асуулт (Б), Сурагчийн хариулт (С)
|
¶ Үнэлгээ,
l Багшийн санал
§ Анхаарах зүйл
|
Зохион байгуулалт
1 мин
|
Б: Сурагчидтай мэндэлнэ.
Хичээлийг зохион байгуулна.
Сурагчидыг 4 хүний бүрэлдэхүүнтэй баг болгон хуваана.
|
Өнөөдрийн хичээлийн турш багш чиглүүлэн заагчийн үүрэг гүйцэтгэнэ.
Өнөөдрийн хичээлээр сурагчдаар мэдлэг бүтээлгэнэ.
|
Сэдэл
төрүүлэх үе
2 мин
|
Б: Монгол оронд ус
бохирдоход нөлөөлж байгаа хүчин зүйлс юу вэ ?
С: Үйлдвэрийн хог хаягдал
|
Энд хүүхдүүдийн
хариултыг самбарт бичнэ.
|
Мэдлэг
бүтээх үе
20 мин
|
Б: Багуудын гишүүдийг ус, хүн, бохирдуулагч гэсэн гэсэн
үүрэгтэйгээр хуваана.
Ус гишүүний үүрэг: Хамгийн
сүүлд цэвэрхэн үлдэх, Намайг хэрхэн хэмнэх вэ ? зөвөлгөө боловсруулах
Бохирдуулагч гишүүний үүрэг :
Багын сонгосон сэдэвт бохирдуулагч хүчин зүйлийг сонгон усыг бохирдуулна.
Дүгнэлт : Багшийн өгсөн цаасан
дээр ус хэрхэн бохирдсон талаар
бичиж санал дүгнэлт гаргана.
С: Баг бүр өөрсдийн
бохирдсон усаа харуулж хэрхэн хайрлах
хамгаалах талаар санал дүгнэлт эргэцүүллээ тайлбарлана.
|
Анхаарах зүйл
Зөвлөгчид: Мэдээлэл ба өгөгдлийг ялгааг хэлүүлэх хүүхдүүдээр
|
Бататгах
үе
10 мин
|
Uzuulen_1_1.prezi үзүүлэн дэлгэрүүлэн
тайлбар зөвөлгөө өгнө.
|
Сурагчидын дутуу тайлбарласан
зүйлүүдийг тэмдэглэж авах
|
Дүгнэх
5 мин
|
Усны нөөц тоо чанарын хувьд цаг хугацаа орон
зайд байнга хувьсч байдаг. Байгалийн усны эргэлтээр сэлбэгдэж, тунгалагших
явцдаа байгаль орчны бүрэлдэхүүний нэгэн хэсэг болдог. Усны нөөцийг байгалийн
бусад нөөцтэй харьцуулахад хэд хэдэн онцлог чанартай. Ус бод чандмань эрдэнэ.
|
|
Гэрийн даалгавар
2 мин
|
Усаа хэрхэн зөв хэрэглэж хэмнэх вэ? эргэцүүлэмж бичээрэй.
|
Баг бүрт стакантай ус
өгнө. (Ус гишүүн )
Усаа юунд хэрэглэх
вэ ? ( гишүүн )
Бохирдуулагч зүйл (бохирдуулагч гишүүн )
Үйлдвэр
|
Хог хаягдал
|
Химийн хорт бодисууд
|
No comments:
Post a Comment